Wednesday, April 16, 2008

下雨天

最近这几天都不知怎的,天气大转变,白天就大太阳晒死人!到了傍晚大概5,6点,就偏偏选择在我要放工回家时,乌云密布,开始下大雨,害我变落汤鸡回家,真讨厌!
这个拜五放工后,我就要去参加朋友的喜酒,她是请在Club,这是我第二次参加新加坡朋友的喜酒.第一次是去参加旧同事的姐姐的婚礼感觉还不错,因为是在酒店会比较注重招待.等参加第二次后,我再和大家分享感觉如何?

2 comments:

Anonymous said...

Hello. This post is likeable, and your blog is very interesting, congratulations :-). I will add in my blogroll =). If possible gives a last there on my blog, it is about the Aluguel de Computadores, I hope you enjoy. The address is http://aluguel-de-computadores.blogspot.com. A hug.

SAMMI GAN said...

Hi,Aluguel de Computadores,thanks for view my blog.I will add ur blog to my list oso.