Thursday, October 25, 2007

受不了了


今天我的那位"得空"老板又发明一样新工作给我做了,我真的是不知该感谢他还是骂他好.他到底知不知道我很忙很多东西做的?我真的是要被他气死了.可不可以不要再发明新工作给我了,求求你!
每次做好的东西也不见得他会看,只会在批评,嫌东嫌西简直就是鸡蛋里挑骨头!唉,又不能怨什么,谁叫我只不过是个打工仔,就要忍着看他的"黑脸色"做工,除非辞职不干了!就可以抄他鱿鱼,丢他信封!哈哈........:)

4 comments:

Anonymous said...

hihi ah bee sometime boss is like tat de la every boss also same lo wat u need to do is if cannot tahan de time just away from ur table go other place or think other happy thing to forgot it ^^

SAMMI GAN said...

hi,camy.
yap,I agree..thanks

Little Pooh said...

hey! ah bee! makan gaji i like that 1! relax friend!

SAMMI GAN said...

ya,khuan,so i only can score him in my blog:(