Monday, May 26, 2008

恭喜恭喜

上个拜五跟朋友MSN知道一位在马来西亚的好友生了一个可爱的男宝宝,今天我去她的FRIENDSTER看到她宝宝的照片,觉得她的宝宝好可爱哦!真替他开心,结婚一年后升级当妈妈,我看不出宝宝到底像妈妈还是像爸爸,通常人几家都说小时会长的像爸爸,大了像妈妈。我看了都很想生一个宝宝!哈哈。。。。
最近我的BLOG不知怎的突然出现一个BOX MSG CLICK HERE TO DOWNLOAD PLUGIN, 结果我去朋友的BLOG也看到这个东西,真的很奇怪,到底有没有人可以告诉我这是什么“东东”?

2 comments:

Little Pooh said...

hi bee! sorry late reply on ur msg coz this few day really no have mood to online at nite!
reg the msg pop-out showing on the plugin maybe because some add need the flash gate to have it so u mah just click on download or u may ignore it! nothing one!
i see mong leng's baby look like his father very much lah :p

SAMMI GAN said...

Khuan,is ok,I understand ur mood now.her baby muka like ah mong,瓜子脸。