Wednesday, November 7, 2007

好想哭哦

今天有点怕写我的部落格时会像昨天那样,写好后却不能post就白费我的时间和精神写了,可是今天我必须写出我今天的心情,因为我真的没人能诉苦,也没人能了解我此时此刻的心情.此刻的心情是非笔墨能形容.
我的经理今天竟然突然问我的同事是不是要辞职了?顿时令我听得某名其妙,明明是经理要辞职,怎么他却问是不是我的同事?而我的同事也好像被他说中了,一时反应不来,其实是不敢让我知道!我问她是吗?她开始是说不出口,后来竟然说是真的,只是老板不让她告诉我,怕我会跟他一起走.她竟然打算做到这个月尾,太快了.为什么总是我最后一个知道?太不公平了!
经理也说他做到15/11,他早在1个月前就告诉老板了,是老板叫他不用告诉我们,老板自己会说.若不是我的同事先跟老板说要辞职,老板也不会对同事说出经理也要走了,天啊!也就是下个拜四了,好快哦!然后再过15天又轮到我那位与我同一天进这间公司工作的好同事last day了,我们却不是一起离开,哈哈!其实我也想!叫我一时怎能接受这个事实?我真的听了很难过好想哭,以后谁陪我共患难,谁陪我吃饭呢?我真的很舍不得他们两位,好同事可以为我留就一点吗?
原本我打算在12月尾就不做了,因为我真的怕我会受不了,我想告诉他们我会很想念很想念他们!希望他们也会如此,all the best to both of you!

6 comments:

Little Pooh said...

AH BEE! don't be so sad! finally u have to face 1! if u just simply simply resigned like tat, how ur life? can u effort? think b4 u do anything!
if u got the new job liao and think old job no more good , that time only u think resigned!
anyway u still can keep contact with them mah! like me hehehehe :p

Anonymous said...

Don't be sad. Don't let them make you down. They choose their own road.
btw, why both of the resign together?
pakat oledi?

SAMMI GAN said...

Khuan,maybe I need few times to习惯,coz when they are around,they always help me,hope everything will ok...

SAMMI GAN said...

Hi,Johny,this is a long story if i want to tell u,actually my colleague oso dunt know my manager want to resign.so they r not pakat lor!

Lee Chien said...

this is sad... but cheer up ya... it will be fine in the end..

SAMMI GAN said...

Hi,Lee Chien,thanks a lot for support me..